В тестуванні взяли участь 13 чоловік: 7 слухачів Школи
резерву керівних кадрів, 5 слухачів Школи управлінської майстерності, 1директор
школи (із стажем роботи на посаді понад 20 років). Члени резерву Талалаївської
ЗОШ відмовилися від тестування.
За результатами тестування учасники розділилися на дві
групи:
-
5 учасників (3 члени резерву та 2 директори школи) набрали
від 11до 16 балів та мають такі характеристики: Ви відноситесь до типу
«керівник-організатор», вмієте сконцентрувати зусилля над розв’язанням найбільш
важливих проблем (розміщення кадрів, розробка і узгодження оптимального плану,
матеріально-технічне забезпечення школи). Ваша сила в тому, що Ви ніколи не
ідете на поводу в поточних справ, вмієте відділяти головне від другорядного,
домагаєтеся вирішення принципово важливих проблем, Вас не зупиняють конфлікти
та покарання; справи під Вашим керівництвом, як правило, йдуть успішно.
Порада: не запускайте поточні справи, передайте контроль за станом їх виконання Вашим заступникам
Порада: не запускайте поточні справи, передайте контроль за станом їх виконання Вашим заступникам
- 8 учасників (4 члени резерву та 4 директори школи)
набрали від 16 до 24 балів і мають такі характеристики: Ви можете вивести школу
із стану занедбаності, але Вам важко працювати оперативно, справлятися з
поточними справами. Ви шукаєте гострих ситуацій, прагнете до перебудови та
перетворень, орієнтуєтесь на ділову кар’єру, володіючи беззаперечними
управлінськими здібностями. Ви не завжди успішно адаптуєтесь, Вам заважає зайва
категоричність в оцінках і судженнях, а також зайва різкість в стосунках з керівниками.
Серед учасників тестування немає таких резервістів та молодих
директорів шкіл, які б набрали від 0 до 5 балів і від 6 до 10 балів та мали
такі характеристики:
-
кількість
балів від 0 до 5: Ви більше спеціаліст, ніж керівник, сміливо і
впевнено можете перейти на посаду
вчителя;
-
кількість балів від 6 до 10: не можна
сказати, що Ви сильний керівник, але в школі, яку Ви очолюєте, справи йдуть
непогано; краще не прагнути до кардинальних перетворень. Слід прислухатися до думки колективу школи,
яку Ви очолюєте, більше уваги приділяти кадровим питанням та перспективі
розвитку школи, ширше використовувати колективні форми прийняття управлінських
рішень, прагнути до створення традицій в школі.







Немає коментарів:
Дописати коментар