Дата народження: 16.10.1967 року
Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівський державний педагогічний інститут імені Т.Г. Шевченка, 1989 рік
Посада: учитель початкових класів
Стаж роботи:
Педагогічний – 27 років
На посаді вчителя – 27 років
Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, "Старший учитель"
Адреса досвіду: Талалаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Талалаївської районної ради Чернігівської області
Тема досвіду: Інтегрування завдань в початкових класах на основі використання методів активного навчання.
Сутність досвіду:
Сердюк Світлана Михайлівна – педагог із високим рівнем професіоналізму. Володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює серед колег, пропонує для застосування в навчально – виховному процесі оригінальні, інноваційні ідеї, часто проводить уроки у нестандартній формі, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально – виховного процесу в школі. Працюючи над проблемою « Інтегрування завдань в початкових класах на основі використання методів активного навчання», багато уваги приділяє практичній спрямованості викладання предметів , забезпечує подальше становлення особистості дитини, виявляє і розвиває її здібності, формує уміння і бажання вчитись, створює умови для самоствердження учнів у різних видах діяльності. Будує систему уроків на тематично єдиному матеріалі. Для активізації пізнавальної діяльності учнів вміло використовує прийоми особистісно орієнтованого спілкування: планування і обговорення роботи, виконання завдань на вибір. У виборі форм контролю перевагу надає дидактичному та роздатковому матеріалу, заповнення пропусків, продовженню розпочатої роботи, підкреслюванню, дописуванню, роботі учнів у парах змінного складу, тестуванню. Наприклад, на уроках читання Світлана Михайлівна проводить систематичну, послідовну роботу щодо формування в учнів повноцінних читацьких навичок, розвитку комунікативних умінь, образного мислення і мовлення. У процесі читання та аналізу текстів різних жанрів створює передумови для формування читацької самостійності, літературного смаку учнів, стимулює елементарну творчу діяльність на основі прочитаного. Навчити дітей вчитися, прищепити їм стійкий інтерес до знань, прагнення самостійно збагачуватися ними, - таке завдання Світлана Михайлівна поставила перед собою.
З матеріалами досвіду роботи можна ознайомитися на блозі
Досвід вивчала методист РМК Гриценко Т.В.

Немає коментарів:
Дописати коментар