середа, 21 грудня 2016 р.

Формуємо особову справу

Особову справу формують після укладення трудового договору та видання наказу про прийняття на роботу.

Порядок формування особових справ визначений Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5): в особових справах, що формуються впродовж усього часу роботи посадової особи на підприємстві, документи групують у хронологічному порядку в міру їх поповнення.

Послідовність формування і безпосередньо склад особової справи визначаємо з урахуванням пункту 12 глави 2 розділу IV Правил № 1000/5 та статті 493 Переліку № 578/5:
· внутрішній опис документів справи;
· заява про прийняття на роботу або трудовий договір у письмовій формі або контракт (оригінал заяви, другий примірник трудового договору, контракту);
· направлення на роботу (молодого спеціаліста, від служби зайнятості тощо) або подання (зазвичай складають у разі, якщо призначення на посаду здійснює орган управління вищого рівня);
· особовий листок з обліку кадрів;
· автобіографія;
· копії документів про освіту (у т. ч. підвищення кваліфікації, перепідготовку);
· копії особистих документів (у т. ч. тих, що підтверджують право на пільги та компенсації);
· копії розпорядчих документів (наказів, розпоряджень) про призначення, переведення на посаду, звільнення працівника (або витяги зі зведених наказів чи розпоряджень з кадрових питань);
· доповнення до особового листка з обліку кадрів;
· довідки, характеристики, інші документи.

До особових справ доцільно також включати:
· витяг з протоколу уповноваженого органу про призначення (обрання) на посаду (якщо призначення або обрання на посаду здійснюється зборами засновників, акціонерів тощо, з’їздами, конференціями або зборами членів трудових колективів, громадських організацій тощо);
· матеріали проведення атестацій;
· списки наукових праць чи винаходів (за наявності);
· копії свідоцтв про народження дітей (які не досягли 15-річного віку) або дитини-інваліда (віком до 18 років).

Копії наказів, розпоряджень про стягнення, заохочення, зміну прізвища працівника тощо до особової справи не включають. Ці відомості вносять у доповнення до особового листка з обліку кадрів або до трудової книжки.

Немає коментарів:

Дописати коментар