Особливо обурюють такі тексти від різного освітнього начальства, яке витрачає гроші на матеріальну підтримку псевдонауки, плагіаторш Лептонівних, фабрики плагіату, величезні доплати великій фабриці плагіату під керівництвом популіста та нищівника освіти НУБіПу — але на олімпіади та підготовку виділяє жалюгідні копійки, більшість грошей люди змушені збирати як благодійні внески — і для якісної підготовки цього не вистачить.
Результати наших команд для існуючого стану гноблення освіти, розуму, нищення критичного мислення — мегачудові, і освітні очільники мають молитись на ентузіастів які підтримують хоч трохи справжньої освіти хоча б для невеликої кількості талановитих дітей.
В умовах процвітання псевдонауки та домінування злочинних педагогів навіть просто участь в міжнародних предметних олімпіадах це величезне досягнення. Рівень, який реально забезпечують МОН з НАПН — це вступ в університети зі знаннями за початкову школу. Все інше — результат героїзму окремих вчителів та дітей всупереч системі.
І замість дурних докорів, всім учасникам підготовки учасників міжнародних олімпіад мали б бути вручені нагороди і індульгенції на право посилати лісом чиновників, особливо районних, які мають нахабство повчати кращих вчителів.
Хочете кращих результатів — припиніть витрачати гроші на імітаторів-«педагогів», на амортизацію безробіття,яка називається вищою освітою, на імітацію «навчання» безнадійних двієчників. Виділіть гроші на постійну підготовку команд, на якісну перевірку навіть районних олімпіадних робіт замість існуючих жорстких обмежень на участь, коли зараз в масових олімпіадах беруть участь часто лише улюбленці корумпованих та некваліфікованих вчителів... Виділіть гроші на заочні фізматшколи та якісні літні табори для дітей, які не мають доступу до якісної освіти в школах. Відженіть від теми олімпіад некваліфікованих методистів.
Так, я знаю, що більшість переможців поїдуть з країни, де очільники пропагують плагіат і шкодують грошей на якісну освіту та науку — і тому не хочуть підтримувати і учнів з найвищими досягненнями. Але повторю — жоден з освітніх очільників не має жодного права на якісь докори, тим більше після ідіотських рекомендацій для покращення олімпіадних результатів запровадити ЗНО з математики для всіх учнів.
Оригінал
Освіта.ua
21.07.2016
21.07.2016
Немає коментарів:
Дописати коментар