понеділок, 13 червня 2016 р.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД УЧИТЕЛІВ ТАЛАЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ 2015 – 2016 навчальний рік

Згонник Елеонора Анатоліївна

Дата народження: 05.12.1969 року

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, 1992 рік

Посада: учитель англійської мови, російської мови та літератури Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Стаж роботи:
Педагогічний – 24 роки
На посаді вчителя – 24 роки

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, Старший учитель

Нагороди, відзнаки:
Грамота районного відділу освіти, 2014
Почесна грамота Управління освіти і науки Чернігівської ОДА, 2004.

Адреса досвіду: Талалаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Талалаївської районної ради Чернігівської області

Тема досвіду: Активізація пізнавальних здібностей учнів на уроках англійської мови через створення умов для самореалізації особистості 


Сутність досвіду: Згонник Е.А. уміло поєднує традиційні і нетрадиційні форми роботи, застосовує на своїх уроках елементи інтерактивних технологій, ігрового методу навчання. Велику увагу вчитель приділяє реалізації принципу доступності у викладанні матеріалу. Саме рольові ігри, граматичні казки, кросворди, вірші, прислів’я,  приказки найбажаніше сприймаються учнями під час вивчення граматичного матеріалу, є ефективним засобом підвищення мотивації школярів до вивчення граматичних тем.

Власні підходи Згонник Е.А. реалізує на уроках, в позаурочній діяльності з предмета.

Її уроки характеризуються розумним відбором навчального матеріалу, який вирішує як навчальні, так і виховні завдання навчання; інтеграцією всіх видів мовленнєвої діяльності з метою створення комунікативної ситуації; використанням ефективних педагогічних технологій, що дозволяє формувати і розвивати навчально-пізнавальні уміння і навички: організаційні, інформаційні та інтелектуально-комунікативні в режимі діалогу з учителем/ групою/ партнером; доброзичливою атмосферою, що сприяє повноцінній роботі учнів на уроці.

Елеонора Анатоліївна використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках англійської мови, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.

Згонник Елеонора Анатоліївна досягла високих результатів у розв’язанні педагогічних завдань. Готувала переможців та призерів ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.

Вихідними принципами педагогічної діяльності вчителя є: гуманізація та демократизація, системність, доступність, конкретність, оптимальність, діалог, врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, самостійність, самоаналіз; творчий, особистісно-розвивальний, діяльнісний та компетентнісний підходи; співпраці школи, сім’ї.

Досвід має практичну значимість, так як його зміст є доступним для використання вчителями англійської мови.

Досвід відповідає вимогам раціонального використання часу, засобів, затрат.

З матеріалами досвіду роботи можна ознайомитись в районному методичному кабінеті.

Перспективний педагогічний досвід Згонник Е.А. вивчала методист РМК Синько Л.О.

Немає коментарів:

Дописати коментар