Згонник Елеонора Анатоліївна
Дата народження: 05.12.1969 року
Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, 1992 рік
Посада: учитель англійської мови, російської мови та літератури Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Стаж роботи:
Педагогічний – 24 роки
На посаді вчителя – 24 роки
Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, Старший учитель
Нагороди, відзнаки:
Грамота районного відділу освіти, 2014
Почесна грамота Управління освіти і науки Чернігівської ОДА, 2004.
Адреса досвіду: Талалаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Талалаївської районної ради Чернігівської області
Тема досвіду: Активізація пізнавальних здібностей учнів на уроках англійської мови через створення умов для самореалізації особистості
Сутність досвіду: Згонник Е.А. уміло поєднує традиційні і нетрадиційні форми роботи, застосовує на своїх уроках елементи інтерактивних технологій, ігрового методу навчання. Велику увагу вчитель приділяє реалізації принципу доступності у викладанні матеріалу. Саме рольові ігри, граматичні казки, кросворди, вірші, прислів’я, приказки найбажаніше сприймаються учнями під час вивчення граматичного матеріалу, є ефективним засобом підвищення мотивації школярів до вивчення граматичних тем.
Власні підходи Згонник Е.А. реалізує на уроках, в позаурочній діяльності з предмета.
Її уроки характеризуються розумним відбором навчального матеріалу, який вирішує як навчальні, так і виховні завдання навчання; інтеграцією всіх видів мовленнєвої діяльності з метою створення комунікативної ситуації; використанням ефективних педагогічних технологій, що дозволяє формувати і розвивати навчально-пізнавальні уміння і навички: організаційні, інформаційні та інтелектуально-комунікативні в режимі діалогу з учителем/ групою/ партнером; доброзичливою атмосферою, що сприяє повноцінній роботі учнів на уроці.
Елеонора Анатоліївна використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках англійської мови, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.
Згонник Елеонора Анатоліївна досягла високих результатів у розв’язанні педагогічних завдань. Готувала переможців та призерів ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
Вихідними принципами педагогічної діяльності вчителя є: гуманізація та демократизація, системність, доступність, конкретність, оптимальність, діалог, врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, самостійність, самоаналіз; творчий, особистісно-розвивальний, діяльнісний та компетентнісний підходи; співпраці школи, сім’ї.
Досвід має практичну значимість, так як його зміст є доступним для використання вчителями англійської мови.
Досвід відповідає вимогам раціонального використання часу, засобів, затрат.
З матеріалами досвіду роботи можна ознайомитись в районному методичному кабінеті.

Немає коментарів:
Дописати коментар